GWARANCJA I REKLAMACJE ZAMÓWIONEGO TOWARU
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją na okres 24-ech miesięcy, licząc od daty zakupu.
Gwarancji podlegają w szczególności wady materiałowe oraz produkcyjne ujawnione w nabytym towarze.
Gwarancji nie podlegają w szczególności wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia itp.) ani uszkodzenia spowodowane niewłaściwym bądź niedbałym użytkowaniem.
W sytuacji, w której odbiorca uzna, że towar podlega gwarancji prosimy najpierw o kontakt mailowy (info@24surf.pl)
lub telefoniczny z nami oraz o zastosowanie się do otrzymanych instrukcji.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest przesłanie oryginalnego dowodu zakupu towaru (paragon lub faktura VAT) oraz dokumentu reklamacji towaru lub oświadczenia reklamacyjnego, zawierającego opisane wady stwierdzone w towarze oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki). Na życzenie prześlemy dokument zgłoszenia reklamacyjnego. Data otrzymania tych dokumentów jest datą zgłoszenia reklamacji i od tego momentu biegnie okres rozpatrzenia reklamacji o ile nie występuje konieczność uzyskania dodatkowych danych umożliwiających jej rozpatrzenie (przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru, odesłanie towaru do sklepu itp.) o czym poinformujemy w momencie pierwszego kontaktu w sprawie reklamacji,.
Jeśli poprosimy o odesłanie reklamowanego towaru to od daty jego otrzymania liczymy czas na rozpatrzenie reklamacji. Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem lub kompletu informacji, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.
W przypadkach spornych zawsze istnieje możliwość pozasądowego załatwienia reklamacji, zadowolenie naszych klientów jest przecież celem działania naszej firmy.
ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów…") Dz.U. Nr 22 z 2000r. Poz. 271) klient, będący konsumentem, może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym sklep.24surf.pl bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie przekazane klientowi zawierającemu umowę za pośrednictwem sklepu internetowego www.24surf.pl na życzenie.
Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełniony dokument zwrotu towaru lub oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dane niezbędne do dokonania przelewu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot).
Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta, licząc od daty otrzymania towaru, pod warunkiem spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 2.
Koszt przesyłki przy zwrocie towaru ponosi kupujący.
Nie przyjmujemy paczek (zwrotów) wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
Odesłany towar musi być w stanie nieuszkodzonym.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu towaru:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.