We wrześniu 2024 wybraliśmy się do Bretanii na spotkanie oficjalnych dystrybutorów marek Tahe Outdoors i SIC Maui. W meetingu uczestniczyli przedstawiciele i ambasadorzy naszych brandów z różnych stron świata, od Europy Zachodniej po Panamę. Rozmawialiśmy o nowościach, strategii na 2025, a także o wyzwaniach, z jakimi mierzy się aktualnie branża sportów wodnych.
Prezentacja kolekcji 2025 połączona z uroczystą kolacją w oranżerii
Marka Tahe Outdoors, niegdyś przez wiele lat dobrze znana na rynku jako BIC Sport, czyli "ten BIC nie od długopisów, ale od sprzętu sportowego", to brand, z którym łączy nas wieloletnia relacja. Współpracę zaczęliśmy na początku lat 90. i przeszliśmy razem przez wiele przeróżnych etapów rozwoju branży. Od początków windsurfingu w Polsce, przez rewolucję kitesurfingową, pojawienie się SUPa, czy boom klasy Techno i Open Skiff w żeglarstwie. To dla nas zaszczyt, że nadal współpracujemy i należymy do teamu Tahe - #endlessplaytime.
Dyskusje z prezesem Tahe Outdoors France, Renaud Lacostem
Dwudniowy meeting dystrybutorów był bardzo intensywny, bo organizatorzy postawili przed sobą kilka istotnych celów, takich jak: prezentacja nowej strategii i zmian w kolekcjach na 2025, zwiedzanie fabryki desek we francuskiej miejscowości Vannes, warsztaty dotyczące technologii i produkcji sprzętu, a nawet niespodzianka w postaci rozdania nagród wybranym dystrybutorom. Przy tej okazji zostaliśmy zaskoczeni nagrodą za największy wzrost w minionym roku!
Łukasz wnikliwie dopytuje o niuanse techniczne dotyczące desek SUP marki SIC Maui.
Ze spotkania wracamy szczęśliwi i uspokojeni. Kryzys w branży niewątpliwie trwa, ale dotyczy wszystkich, co buduje poczucie wspólnoty. Zmiana jest nieunikniona, ale najważniejsze, że chcemy trwać w niej dalej razem jako team Tahe Outdoors i SIC Maui. Nie możemy się już doczekać kolejnej odsłony meetingu za jakiś czas!